1. Pristatymo sąlygos ir terminai

  • Lietuvoje pristatome siuntas nurodytu adresu per VENIPAK arba kitus kurjerius arba į nurodytą  VENIPAK paštomatą.
  • Prekių pristatymo terminas, kuomet siunta perduodama siuntų tarnybai, priklauso nuo siuntų tarnybos, kurios veiklos paveikti Pardavėjas negali. Be to, Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per nurodytą terminą, jeigu Pirkėjas nurodė neteisingus duomenis, kuriuos reikėjo tikslinti, pristatymo adresas yra ne Lietuvos Respublikos teritorijoje ir dėl kitų veiksnių.
  • Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra keisti prekių pristatymo įkainius.
  • Pirkėjas priimdamas prekes patikrina prekių kiekį ir kainą, o visus aptiktus neatitikimus ar prekių defektus pateikia Pardavėjui raštu - sales@asmara.lt
  • Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu ir/ar SMS žinute.
  • Pardavėjas arba kurjeris užnešimo paslaugos neteikia.

2. Pristatymo kaina

Nemokamai užsakytas prekes galima atsiimti Pardavėjo prekybos vietoje Servitutų g. 65a, Kaunas prekybos vietos darbo metu. 

 Siuntimo kainos Lietuvoje

  • Venipak Kurjeris iki durų: nuo 6,78 EUR
  • Venipak paštomatai: nuo 3,63 EUR
  • Galutinė pristatymo kaina yra nurodoma pilnai suformavus užsakymą ir perėjus prie apmokėjimo.

Kainos yra nuolat atnaujinamos ir keičiamos priklausomai nuo paslaugų teikėjo.

3. Pristatymo laikas

Siuntos Lietuvoje pristatomos per 1-5 d.d. Esant nepalankioms aplinkybėms siuntos gali vėluoti. 

Užsakomų prekių ir prekių, kurių neturime savo sandėlyje, pristatymo terminai derinami indivudualiai.

4. Kas atsakingas už siuntų pristatymą?

Mes bendradarbiaujame su kurjeriais, turime su jais sutartis, bet nuo to momento, kai atiduodame siuntas jiems, mes nebegalime reguliuoti siuntos kelio ir gauname tą pačią informaciją, kaip ir Pirkėjas, užsisakęs produktus. Mes galime tik padėti per savo kurjerių vadybininką pakoreguodami užsakymo informaciją - pvz., jeigu klientas užsakymo metu nurodė blogą buto nr. arba blogai įvedė savo tel. nr., bet pirmiausiai jums reikia kreiptis į pasirinktą pristatymo kompaniją iškart pastebėjus netaisyklingą informaciją ir bandyti išspręsti susidariusią problemą patiems tiesiogiai su kurjeriu. Todėl užtrukus siuntai ar atsitikus kažkokiai kitai aplinkybei, dėl kurios negavote savo siuntos, jūs galite rašyti mums užklausą, kad padėtume atrasti siuntą, ir mes visada padėsime.

5. Siuntos atšaukimas ar neatsiėmimas laiku

Atsisakius priimti siunčiamas prekes arba atšaukus užsakymą arba Pirkėjui neteisingai nurodžius pristatymo adresą, Pirkėjas turi atlyginti visas prekių siutimo ir prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.